Stuur Sint je verlanglijstje met Blits - iPad app voor bol.com

06 NOVEMBER 2013, UTRECHT
Summary
De iPad app voor bol.com - Blits - is dit jaar weer speciaal ingericht voor de komst van Sinterklaas. In de aangepaste speelgoedafdeling kunnen kinderen nu hun eigen verlanglijstje eenvoudig samenstellen én opsturen naar de Sint. Heb je Blits nog niet op je iPad staan? De app is gratis te downloaden in de App Store.

Pakjesavond is nog ver weg, maar het maken van verlanglijstjes is alweer in volle gang. De speelgoedsectie van bol.com in de app Blits is daarom weer speciaal voor het Sinterklaasfeest fraai aangekleed. Met Sinterklaasliedjes op de achtergrond en producten die als cadeautjes tevoorschijn komen, wordt alvast de unieke sfeer van pakjesavond gecreëerd.

Stuur Sint je verlanglijstje

Met Blits speciaal ingericht voor Sinterklaas, kunnen kinderen nu eenvoudig hun eigen verlanglijstje samenstellen. Hun favoriete speelgoed zetten zij op een persoonlijk verlanglijstje en sturen deze via het e-mailadres van hun ouders direct naar de Sint. Die kan het speelgoed vervolgens bestellen vanaf een speciaal hiervoor ontworpen webpagina.

Meer omzet

Met de speciale inrichting voor Sinterklaas speelt Blits in op het groeiende aantal online aankopen in de komende periode. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org, PostNL en Blauw Research bleek dat vorig jaar in de maand voor Sinterklaas gemiddeld 42% extra omzet werd gegenereerd door webwinkels. Hier hoopt Blits van te kunnen profiteren door het uitzoeken en bestellen van cadeaus nog makkelijker te maken voor kinderen en hun ouders.

Blits voor bol.com

Blits is een van de eerste Nederlandse e-commerce apps die door Touchwonders speciaal is ontwikkeld voor de tablet. Deze iPad app is aangesloten op webwinkel bol.com, waarbij dezelfde producten, prijzen en voorwaarden worden gehanteerd als op de website. De levering en betaling van producten vindt ook plaats via bol.com, zodat consumenten verzekerd zijn van dezelfde goede service.

Succesvolle onafhankelijke app

Blits is een onafhankelijke app, ontwikkeld en beheerd door Touchwonders, met goedkeuring van bol.com. De app is niet in opdracht van, noch door bol.com ontwikkeld of gepubliceerd. Blits is tot op heden een groot succes gebleken. Sinds de introductie is de app al meer dan 30.000 keer gedownload en heeft een beoordeling van 4,5 sterren in de App Store.

About Touchwonders